Ira,Nak Minyak Herba Asmak 50ml


IRA,NAK MINYAK HERBA ASMAK 50ML

Ok,nanti petang Ira anta.Dalam hati,bulan ni je dah dua kali beli minyak herba asmak 50ml.Bulan lepas dah tiga botol yang 50ml.
Tiba masa cod ke rumah,dia pun bagitahu, “Ira mesti tertanyakan kenapa akak beli kerap minyak herba asmak ni”.
“Bukan akak je yang guna minyak herba asmak ni. Mak akak tu selalu sangat suka  sapu minyak herba asmak kalo lenguh lenguh kaki,mesti sapu minyak herba asmak. Selsema,batuk pun dia suka sapu minyak herba asmak je.Cepat baik katanya.Suami akak tu  resdung,taknak makan ubat,die sapu minyak herba asmak je.Lepas tu hilang lah gatal gatal kat muka,selsema pagi pagi pun cepat sembuh”.

“Akak ni mengasuh anak orang.Ada yang datang selsema ,batuk, cepat cepat akak sapu minyak herba asmak.Alhamdulillah,cepat lega,takdalah berjangkit dengan budak  yang lain.
Anak akak Adam tu pula dok main kekadang berparut kakinya,kulit kering la,akak cepat cepat sapu minyak herba asmak ni.
Alhamdulillah berkesan juga.
Minyak herba asmak ni macam macam boleh kan.”
Kak Fatima ,manjung perak.

Waahhh panjang lebar akak Fatima cerita pasal minyak herba asmak.
Bile pelanggan betul betul sapu minyak herba asmak,
keberkesanannya tak perlu di ragui lagi.Cuma sapuan secara kosisten,kita dapat manfaatnye.inshaAllah.

kredit cw:Munira

0135819100 Rabiahtun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.