Minyak Herba Asmak

Minyak Herba Asmak

DEMAM BERANSUR PULIH BENGKAK PUN SURUT Fini kak nak cerita sikit ni. Dua hari lepas anak kak demam tapi alhamdulillah dah baik sok paginya. Macam ni cerita nya, pagi dan petang elok je tak de pape. Sihat dan tak merap langsung.

Tiba-tiba malam tu, badan dia naik panas. Start lah dia nak merap teruk sebab tak sihat. Kak dah start susah hati, terus kak terfikir Minyak Herba Asmak. Kak cuba lah sapu kat badan, dada dan belakang badan anak.

Tengok lepas tu, elok jer dia tidur dan tak merap dah. Lepas tu, bila dia bangun, Kak sapu lagi minyak herba asmak tu. Memang dok sapu berulang kali dan cuba buat konsisten. Alhamdulillah pagi esok tu, demam pun beransur baik. Bagus lah fini. Demam pun boleh jugak kan.

wassap 0135819100 Rabiatun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.