BATUK TAK SEMBUH SELEPAS BALIK UMRAH

Kisahnya camni, hari tu kawan Kak Ayu mesej tanya pasai minyak untuk batuk. Dia bagitau sejak dia balik umrah, batuk dia tak lega-lega. Dah masuk berminggu dah makan ubat pon tak jalan.

Kahak ada banyak siap warna hijau lagi tapi batuk berterusan dan rasa macam masih ada je kahak kat dada tak mau keluaq. Degil betoila kahak ni senang cerita.

Dia pon mintak no kontek agen terdekat dengan dia kat Aloq Setaq. Kak Ayu teruih teringat si Nur Qaseh Nadia ni la. Mintak dia p cod petang tu jugak kat kawan Kak Ayu ni.

Alhamdulillah semalam kawan Kak Ayu bagitau kahak dia dah takdak. Lega sangat dia. Dahla sekolah nak bukak dah minggu depan. Syukur kepada Allah. Asbab Minyak Herba Asmak, batuk dan kahak dah hilang.

kisahbenar #pengakuanPengguna #basedOnTrueStory #Asmak4u057

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.