Tips balik kampung

Lagi beberapa hari je lagi nak raya. Warga kota mulai bergerak pulang ke desa.

Pastikan ikut tips ni ya. Semoga selamat tiba ke kampung halaman masing-masing. ❤️

Asmak Di Hati

Syok ka bisnes Asmak tu? Masyuk ka?

Hihi. Ni soalan biasa cikgu dapat.

Masyuk ke?

Hmm..

Alhamdulillah sejak berbisnes Asmak ni, hujung bulan cikgu tak pokai macam sebelum-sebelum ni. Dan cikgu perasan sejak dalam Asmak ni, semakin banyak cikgu belajar ‘memberi’. Dengan para agen, dengan anak-anak buah dan dengan masyarakat.

Benar seperti dikata, semakin banyak kita memberi, semakin banyak rezeki mari. Alhamdulillah. Rezeki dengan Asmak datang tak pernah putus.

Dari modal rm2++, naik jadi rm5++, pastu beranak ke rm1k++, kemudian jadi rm4k++ dan kini setiap bulan rm9k++. Semuanya wang pusingan bisnes Asmak ni.

Bukan tak pernah rasa nak stop. Ada juga beberapa kali fikiran tu menyeleweng ke sana tapi memikirkan bisnes ini bukan suatu yang biasa-biasa, ada tanggungjawab besar yang menanti cikgu teruskan juga. Penat memang penat, tapi kalau dah suka, kita akan buat sehabis daya.

Dalam Asmak ni, pengedar saling bekerjasama. Keutamaan pelanggan adalah keutamaan kami. Niat semua sama nak bantu pelanggan cepat beroleh kesihatan. Setiap kali solat sentiasa tak lupa cikgu titipkan doa khusus buat semua pelanggan cikgu agar beroleh manfaat daripada produk yang cikgu jual.

Bukan jadi jutawan tu matlamat utama, kesihatan, kebahagian, nikmat berkasih sayang yang dapat dalam Asmak ni memang susah nak cari.

Buat semua ahli team cikgu #Asmak4u057, semua pengedar Asmak, keluarga besar Asmak By Mhamsb, cikgu sayang korang semua kerana Allah.

“Asmak4u057 – excellent together now and hereafter” ❤️

Asmak #WeAreFamily #AsmakRaya

PROMOSI MINYAK

PROMO JIMAT ASMAK! 📣📣📣

Kenapa hangpa kena cuba minyak ni? 👇👇👇

☘️MINYAK TIDAK PANAS☘️
Minyaknya tidak terlalu panas dan tidak terlalu sejuk. Sangat mesra pada bayi.

☘️MINYAK BERBAU WANGI☘️
Tidak berbau seperti minyak angin biasa. Orang sekeliling pun lebih selesa.

☘️TEKSTUR MINYAK YANG TIDAK MELEKIT☘️
Bila sapu kat badan terasa ringan je. Tak ada tekstur melekit pada kulit.

☘️MINYAK MUDAH MERESAP☘️
Selepas disapu tu memang tak terasa dah kulit ni ada sapu minyak sebab cepat menyerap.

☘️MUDAH DIBAWA TRAVEL☘️
Pilihan kandungan minyak serendah 5ml menjadikan minyak asmak mudah diselit ke dalam beg untuk travel ke mana sahaja!

Haaaaa sebab tu laaa dalam #PROMOSIHARIRAYA #PROMOJIMATRAYA #PROMOJIMATASMAK ni ada set yang mesti terselit minyak herba asmak sekali. 😍

Next week dah raya kenalah standby kan? Susah tau HQ nak bagi promo gini. Hari lain tak tau lagi nak dapat bila 🤠

📲==>http://60135819100asmak.wasap.my/
📲==>http://60135819100asmak.wasap.my/
📲==>http://60135819100asmak.wasap.my

Asmak #WeAreFamily

AnakSihatHatiTenang #GoNaturalForABetterLife #AsmakPerak