Risau anak batuk lama

ANAK SELSEMA BATUK BERKAHAK ?



Macam mana #Minyak #Herba #Asmak boleh bantu menghilangkan kahak?



Meh sini nak jelaskan. Minyak Asmak ada bahan semulajadi yang premium seperti #habbatussauda,#MinyakZaitun,#Gamat dan #MinyakKelapaDara yang bagus untuk selsema batuk kahak.



Jadi caranya, hanya sapu Minyak Asmak secara konsisten dan kerap pada dada, hidung, kaki, leher dan belakang.



Ia akan membantu untuk #MENCAIRKAN #KAHAK tersebut.



Bila dah cair, ia akan mudah untuk dikeluarkan dengan


  1. #Muntah



    -Sebab bila kita pun rasa ada cecair banyak dalam tekak, rse nk muntah. Macam tu jugak baby.


  2. #Melalui najis.


  • Bila dah cair kahak, dia boleh turun melalui najis jugak. Sebab itulah ada najis yang berlendir


  1. #Melalui hingus


  • Jangan terkejut pulak lepas sapu Minyak Asmak, hingus makin banyak. Sebabnya kahak tu dah cair. Tugas parents kena sedut hingus. Kalau tak dia akan berkumpul jadi kahak balik.



    Lain budak, lain cara untuk dia keluarkan kahak tersebut. Jadi kita kena perhatikan anak kita jenis mcm mne. Kalau mudah ikut najis xpe. Tapi kalu melalui hingus, mak ayah kena sedut hingus tu.



    Jangan biarkan kahak lama dalam dada, boleh menyebabkan jangkitan paru-paru, serta masalah lain yang lebih serius. Jom ikhtiar.



    Sesuai untuk semua peringkat umur.. Cubalah sebotol, pasti berbaloi.๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š




MinyakHerbaAsmak




0135819100 Rabiahtun

Salam Sabtu

Hai, buat apa tu? Sambil santai-santai rehat, jom baca ayat motivasi ni. Semoga bersemangat selalu ๐Ÿ˜˜

Perjalanan bisnes bersama Asmak

Assalamualaikum



Sejak berbisnes dengan Asmak ni, boleh kata bila sampai hujung bulan takdela kering terus poket tu.



Sebelum ni 100% harap duit gaji je. Ngam beli barang keperluan dan bayar hutang rumah, kereta je pastu ikat perut.



Sekarang ni bolehla merasa nak bagi lebih kat mak ayah, bagi sedekah dan hadiah kat orang bila-bila rasa nak bagi pon dah tak berkira. Syukur sangat.



Bulan ni dapat pula beli set kerusi batu khas design rupa Asmak ni guna duit hasil niaga. Syukur Alhamdulillah.



Dengan Asmak ni, setahun banyak kali boleh bawak famili pi jalan-jalan. Tak semestinya masa cuti sekolah je baru nak pergi. Bila-bila je ‘on’. Tak payah tunggu ‘time’ gaji macam sebelum ni. Syukur Allah temukan dengan bisnes ni.



Tipulah kata mudah nak capai tahap sekarang ni. Hati kena kental beb masa awal tu. Duit modal jangan gatal nak usik kalau tak, nak ‘rolling’ beli produk pon jenuh. Duit untung tu la kena pandai-pandai uruskan tau. ‘Struggle’ dalam bisnes tu biasa. Ada turun naiknya. Jangan mudah berputus asa.



Yakin dengan produk yang kita jual. Jujur dan ikhlas dalam berniaga. Jangan lupa doa dan niatkan berbisnes ni kerana Allah, bantu keluarga dan bantu umat Islam lain. Dengan bisnes, kita tak perlu meminta-minta dengan manusia. Minta saja dengan Allah yang pegang hati makhluk ciptaanNya.



Terima kasih semua yang sentiasa menyokong Kak Ayu. Semoga rezeki kita semua bertambah-tambah. Aamiiin. ๐Ÿ˜ƒ


KakAyuAsmak #Asmak4u057 #057Gempur #AsmakPerak #AnakSihatHatiTenang #AsmakDiamondSyawal #Asmak #WeAreFamily


Berminat menjadi sebagian keluarga Asmak? Hubungi :

0135819100 Rabiahtun

Testimoni Bedak Asmak untuk demam campak @ pelentung

Susah hati anak kena demam campak tak lega-lega. Luka membesar sampai seram tengoknya.



Ada seorang kawan syorkan beli Bedak Asmak yang Kak Ayu jual ni. Alhamdulillah, baru dua hari sapu dah kering luka demam campak. Luka yang besar pon dah tak berair dah macam sebelum ni.



Syukur ditemukan dengan Bedak Asmak ni. Memang saya syorkanla kat kawan lain Bedak Asmak ni.



-Khafizah, Teluk Intan-


kisahBenar #testimonipengguna

AsmakDiamondSyawal #Asmak #WeAreFamily



0135819100 Cikgu Basariah

Keep moving forward

Kejayaan tu sebenarnya sangat hampir. Ramai yang berhenti sedangkan mereka tidak menyedari betapa hampirnya mereka ke arah mencapai impian semasa mereka berputus asa.

Maka, teruskan langkahmu wahai pejuang!

Salam Isnin ๐Ÿ˜„

Kekal fokus dan konsisten dalam mencapai impian.

Abaikan segala aura negatif dan suara suara sumbang selagi apa yang dikerjakan tidak bercanggah dengan ajaran Islam.

Salam pagi Isnin yang berkat buat semua ๐Ÿ˜˜

Jom jemput rezeki!

KakAyuAsmak #Asmak4u057 #057Gempur #AsmakPerak #AsmakSerataRata

Biodata Saya Minyak Hitam

๐ŸBIODATA SAYA๐Ÿ

Nama : MINYAK HERBA ASMAK

KEGUNAAN SAYA
SANGAT SESUAI UNTUK

๐Ÿ‘‘ ASMA
๐Ÿ‘‘ SEMPUT
๐Ÿ‘‘ BATUK
๐Ÿ‘‘ SELSEMA
๐Ÿ‘‘ DEMAM

KEGUNAAN LAIN JUGA BOLEH
1 BOTOL PELBAGAI GUNE katakan๐Ÿ˜๐Ÿก

๐ŸŒž RESDUNG
๐ŸŒž MIGRAIN
๐ŸŒž SAKIT KEPALA
๐ŸŒž SENGGUGUT
๐ŸŒž SAKIT GIGI
๐ŸŒž STROK
๐ŸŒž BUASIR,KEMBUNG PERUT,SEMBELIT
๐ŸŒž TERKENA API, GIGITAN SERANGGA,LUKA
๐ŸŒž BENGKAK,LENGUH KAKI DAN TERGELIAT

ramai dh cube dan dapatkan SAYA

JOM KITA CUBE DAPATKAN SEBOTOL
INSYALLAH DENGAN USAHA KITA
kita hnya usaha ALLAH yg menyembuhkan
MANE TAU SERASI DGN KITA

yg dh serasi tu
jgn ngada2 nak stop k ๐Ÿ˜…

Harga : RM39.00 / RM19
30ml/10ml

โ€˜โ€™WAH, GATAL2 PADA BAHAGIAN LUKA DAH HILANG DAHโ€™โ€™
.
โ€˜โ€™Anak saya baru jee bersunat. Dia ada ngadu gatal kat bahagian luka jahitan tuh. Saya lap kering bahagian luka jahitan & sapu minyak herba asmak. Sekarang da semggu da, luka da kering ,gatal pon dah hilang dah.โ€™โ€™
~ Siti, Melaka.
.
.
=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=
MINYAK HERBA ASMAK
=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=
.
โ˜‘ KANDUNGAN
Herba ni terdiri daripada minyak zaitun,minyak kelapa dara,habbatus sauda,pati gamat,akar kayu serta herba terpilih.
.
โ˜‘ MANFAAT
Minyak Herba Asmak Mujarab ialah minyak herba yang mampu mengatasi masalah Asma lelah atau semput,berkahak,batuk dan lain-lain yang berkenaan..Herba ini 100% selamat tanpa kesan sampingan.
.
โ˜‘ FUNGSI
๐ŸŒŸMencairkan kahak yang terperangkap yang menyebabkan lelah.
๐ŸŒŸMengeluarkan kahak yang menganggu system pernafasan.
๐ŸŒŸMemberi kelegaan kepada system pernafasan.
๐ŸŒŸMembantu mencegah gigitan serangga berbisa
๐ŸŒŸMengatasi masalah sakit gigi.
๐ŸŒŸMengatasi masalah senggugut.
๐ŸŒŸMengatasi masalah luka
๐ŸŒŸMasalah sakit urat
๐ŸŒŸmengatasi kembung perut.
๐ŸŒŸMampu hilangkan stress.
.
โ˜‘ CARA GUNA
๐ŸŒŸTebuk lubang pada minyak supaya senang digunakan dan jimat dengan saiz tebukan yang sederhana.
๐ŸŒŸGoncangkan sebelum guna.
๐ŸŒŸSapukan sekerap yang boleh terutamanya selepas mandi.Jika kurang perubahan,sapukan dengan lebih kerap,insyaalah dengan hanya satu botol anda mampu merasai perubahannya.
๐ŸŒŸBuat permulaan,jika asma teruk,sapu sekerap yang mungkin.
Berminat lihat dikomen.
#asmakdihatiku

Rawat rambut dari rumah

Dulu kan, teringin nak pergi salun buat rambut. Macam best je.



Keluar salun tengok rambut cantik sangat ๐Ÿ˜



Tapi alhamdulillah sekarang dah boleh buat dekat rumah je. Kos pun lebih rendah.





Nak tak rambut lebih sihat, bersinar, halus dan mudah urus? Akak nak share ni





0135819100 Rabiahtun