Monthly Archives: September 2019

Ayuh baiki cara berfikir dan bertindak kita. Asyik sinis je, sampai bila nak berjaya kan? 😃

Ha, ni Kak Ayu nak perkenalkan korang dengan tekstur bedak Callovera ni. Dia pekat tapi dalam bentuk cecair tau. Cuba tengok gambar ni Kak Ayu demo apabila dipakai kat kulit waktu basah dan apa jadi bila kering 😁 Kalau korang perhatikan gambar bawah sekali tadi, Bedak Callovera ni dia tak berdebu bila dah kering. So, selesa sangat kalau nak dipakai di muka dan badan. Baby pon boleh guna.

Fokus kepada yang mahu. Yang tak mahu tu kita tinggai je dia 😜

Setiap kali berasa lelah, setiap kali itu rasa ingin berhenti. Rasa segala yang dilakukan umpama sia-sia. Setiap kali perasaan itu datang, ingatkan diri semula kenapa aku bermula. Hidup di dunia ini tak lama. Segala kesusahan, penderitaan yang dialami, pastu akan ada ganjaran menanti di kemudian hari. Teruskan melangkah, berusaha dan berdoa kepada Illahi semoga segala yang dilakukan diberkati.

Usah mudah mengalah. Sentiasalah berfikiran positif. Jika kita positif, hasil yang dapat juga positif. Pasti ada kebaikan tersembunyi dari setiap perkara yang berlaku kepada kita. Yakin!

Apa itu SERUM dan Kebaikan SERUM? . Serum adalah produk yang mampu merawat kulit dan mampu melembabkan kulit dengan bahan-bahan yang kuat. . Kebaikan serumSerum mengandungi molekul kecil yang dapat meresap ke dalam lapisan kulit terdalam dan membawa bahan aktif dengan tindakbalas yang cukup efektif. . Berkat kemampuannya untuk meresap secara menyeluruh, serum dapat dijadikan alat paling efektif untuk mengatasi masalah pada kulit seperti kedutan dan sebagainya. . Pemakaian serum bermanfaat untuk meningkatkan proses regenerasi kulit, sehingga sel-sel kulit mati akan digantikan dengan lapisan kulit haru dan menjadikan kulit muka lebih halus lembut dan bersinar serta bebas dari masalah kedutan. . Serum juga bertindak lebih kuat dari pelembab kerana bahannya bersifat mudah meresap dan dapat membantu meningkatkan produksi kolagen pada kulit, sehingga kulit muka menjadi lebih anjal, segar serta selalu nampak awet muda. . Serum muka juga sesuai dipakai bagi anda yang suka memakai mekap kerana kandungan serum boleh membuatkan…

Read more

Ramai ibu yang kena kencing kotor waktu mengandung kan? Boleh amalkan petua ni Rebus barli Daun pandan sehelai Sejukkan Masukkan 2-3 sudu madu kurma merah Minum banyak air kosong Buat selalu insyaAllah cepat sembuh. Bersih pundi kencing.

10/30