7 langkah rawat selesema bayi

Assalamualaikum

Siapa kat sini ada bayi umur bawah 1 tahun?

Stress kan bila tengok dia tiba tiba kena selesema. Nak bernafas pon susah. Nak pula batuk bungi ada berkahak. Risaunya tak payah nak cakapla. Tidoq pon tak lena.

Ni Kak Ayu kongsikan 7 petua untuk rawat selesema bayi.

Boleh la cuba sebab semua langkah ni sangat mudah

Nak lagi cepat kesan dia? Cubalah sapukan Minyak Herba Asmak. In shaa Allah lagi cepat bayi anda lega dari selesema tu.

Tak tau nak beli kat mana? Eh, kak ayu ada jual tau. Wasap atau pm je ke 0135819100. Call terus pon boleh 😀

Nak moden ke tradisional?

Tradisional VS Minyak Herba Asmak
.
.
Anak-anak anda batuk dan selesema? Ini adalah perkara paling merisaukan ibu ayah kan? Dah puas cuba pelbagai cara tradisional dan petua lama antaranya :

1. Letak kunyit pada batang hidung anaklah
2. Bakar bawang putih dan letak dalam stokin anak
3. Tumbuk bawang putih dan rendamkan dalam air panas untuk dapatkan wap dan pelbagai lagi.
.
.
Semua cara tradisional tadi tu memang terbukti berkesan tapi leceh kan untuk ibu-ibu sekarang ni untuk lakukan semua tu. Tuntutan kerja lagi, urusan rumah tangga, suami, semuanya ibu-ibu yang harus fikir dan uruskan. Tak cukup tangan dibuatnya.
.
.
Kami boleh bantu ibu-ibu untuk dapatkan penyelesaian yang cepat, mudah dan berkesan. Hanya sapukan Minyak Herba Asmak pada dada, belakang badan, tapak kaki dan ubun-ubun anak-anak setiap pagi dan sebelum tidur malam, ibu-ibu boleh tarik nafas lega sebab Minyak Herba Asmak ni membantu melegakan batuk & selesema anak anda.
.
.
Dah ramai ibu-ibu di luar sana memang percaya dan jadi pengguna setia Minyak Herba Asmak ni. Jadi jangan tunggu lagi, kalau anda nak cara yang cepat, mudah dan berkesan untuk bantu selesaikan masalah batuk & selesema anak anda, hubungi no dibawah segera ok! InshaAllah anda akan menjadi peminat no 1 Minyak Herba Asmak!

https://MinyakHerbaAsmakBerkesan.wasap.my