7 langkah rawat selesema bayi

Assalamualaikum

Siapa kat sini ada bayi umur bawah 1 tahun?

Stress kan bila tengok dia tiba tiba kena selesema. Nak bernafas pon susah. Nak pula batuk bungi ada berkahak. Risaunya tak payah nak cakapla. Tidoq pon tak lena.

Ni Kak Ayu kongsikan 7 petua untuk rawat selesema bayi.

Boleh la cuba sebab semua langkah ni sangat mudah

Nak lagi cepat kesan dia? Cubalah sapukan Minyak Herba Asmak. In shaa Allah lagi cepat bayi anda lega dari selesema tu.

Tak tau nak beli kat mana? Eh, kak ayu ada jual tau. Wasap atau pm je ke 0135819100. Call terus pon boleh 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.