Adoi, gatalnya badan!

Adoi, gatalnya badan!

Assalamualaikum



Pernah tak korang tidur tengah malam pastu terjaga akibat kena gigit nyamuk atau menggaru-garu akibat hama?



Pernah tak korang atau anak kena ruam akibat panas? Sampai habis merah serta gatal-gatal badan dan muka?


Pernah tak korang berjalan terlalu lama sampai kulit paha bergesel dan akhirnya melecet kat paha, pelipat dan kawasan-kawasan tersembunyi tu? Pedihnya memang tak boleh bawa bincang kan?



Ha, ni dia solusinya.






Hanya tabur, sapu dan biar je kat kulit tu.



In shaa Allah kesan pantas dirasai hanya selepas 1 atau 2 kali pemakaian.



Bebas steroid

Bebas talkum

Bebas paraben



Serius selamat, best dan berkesan.



Nak cuba?



Hubungi saya,

0135819100 Rabiahtun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.