Masalah kahak?

Assalamualaikum



KAHAK BERLENDIR DAN NAFAS BERBUNYI.

.

Anak saya baru 6 bulan, yang saya perasan sekarang anak saya kerap sangat mengalami masalah kahak berlendir. Kesian tengok dia, kadang-kadang tu masa anak bernafas terdengar sekali bunyi angin nafas tu, kuat.

.

Saya cuba ikhtiar dengan menggunakan Minyak Herba Asmak. Apa yang saya selalu buat adalah, setiap waktu pagi dan malam sebelum bayi tidur saya akan sapu Minyak Herba Asmak pada bahagian dada, dan belakang badan bayi supaya dapat melegakan kahak berlendir anak.

.

Alhamdulillah, berkat izin Allah sekarang kahak berlendir anak saya semakin berkurang. Makin hari makin bertambah baik dari sebelum ini. Terima kasih pada Minyak Herba Asmak, belum cuba belum tahu tapi bila dah cuba mesti akan jadi pengguna setia Minyak Herba Asmak.

.
Mham 10ml : rm19
Mham 30ml : rm39
Mham 50ml : rm55
๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my
๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my
๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my


0135819100 Cikgu Basariah

Rawatan kulit sensitif

Assalamualaikum



Siapa kat sini ada anak jenis kulit Sensitif? Mai cikgu kenalkan bedak apa yang sesuai tuk anak yang kulitnya Sensitif.



Sejak guna Asmak Baby Care Powder (ABC Powder)

โŒ No More Gatal Gatal

โŒ No More Garu Garu

โŒ No More Biji Biji Merah



Kulit pulak helok jerr

โœ… Cantik Molek

โœ… Halus Mulus

โœ… Gebu Gebas



Kandungan Utama ๐Ÿ‘‡๐Ÿพ



๐Ÿ˜ Kaolin (tanah liat putih) – Atasi keradangan kulit



๐Ÿ˜ Ekstrak Portulaka – Mencegah bakteria



๐Ÿ˜ Papaya Ekstrak – Membuang sel kulit mati, Mencerahkan kulit dan Menjadikan kulit berasa lembut.



๐Ÿ˜ Lavender Essential Oil – Mengurangkan penyakit Psoriasis, Menyembuhkan luka dan sunburn dan mengurangkan kegatalan pada kulit.



Kulit Sensitif..?? Boleh la cuba ABC Powder ๐Ÿ‘๐Ÿ˜.

AsmakBabyCarePowder

Bedak ABC ni juga sesuai untuk masalah ruam kulit, ruam lampin dan kulit melecet tau ๐Ÿ˜น



Untuk pertanyaan dan tempahan, hubungi:

0135819100 Cikgu Basariah

Nikmatnya Potonguler!

“Kak Ayu, boleh share sikit pasal Potonguler ni? Selalu nampak promot, nak tahu gak.”



Meh kita kongsi ek.



Potonguler ni krimer susu tanpa gula putih. Kalau siapa yang sebelum ni suka mengopi, mengeteh, memilo guna susu pekat manis tu, bolehlah ganti dengan krimer susu. Ye la, banyak sangat guna gula putih kan tak bagus? Maciam-maciam risiko penyakit nanti.



Dah tau ke belum yang krimer susu Potonguler ni yang pertama di dunia tanpa gula putih tau. Diperbuat dari susu sebenar New Zealand yang berkualiti.

Ada 70% susu dan 30% pemanis semulajadi tanpa iaitu stevia. Eh lain sangat dengan krimer susu pekat yang ada dekat pasaran, tu manis potong kaki woo!



Berita baik untuk yang suka buat dessert sebab krimer susu ni dapat jadi bahan pengganti susu pekat kalau nak buat biskut, kek atau pastri. Dah tak risaulah nak cuba makanan manis macam ni!



Kalau yang ada penyakit diabetes, bila sesekali teringin nak rasa manis, bolehlah reward diri. Tengah diet atau nak sangat kurangkan gula putih dalam pemakanan seharian? Memang bonus untuk kalian sama.





Benda baik, takkan nak cuba sorang-sorang kan?โ˜บ๏ธ




0135819100 Ayuu Basariah

Nak madu?

Assalamualaikum



Orang lelaki kalau cakap pasal madu yang tambah 2 3 4 tu laju ek? Tak tahu ke ada cara lain nak bahagia berdua je sambil jaga kesihatan sama-sama? Tak marah kalau mampu. Tapi kalau madu yang satu niย  pasti mampu teruk! Sekali 3 botol satu masa pun boleh grab!



Tengok isteri tiap-tiap melolong dengan anak-anak dah macam rupa tarzan Malaya. Kadang jadi tarzan, kadang siang, kadang hulk. Sampai naik perit anak tekak isteri tu. Bila dah sakit tekak, cuba suami bancuhkan isteri dengan Madu Asli suam-suam letak lemon sikit. Orang perempuan boleh terus rasa hilang penat seharian urus anak-anak & rumahtangga tau.



Ada hari isteri tu tak selesa perut tak sedap, kadang terlewat makan, sibuk urus rumahtangga, badan sakit-sakit banyak angin kan. Sekarang ni spa tempat urut semua tak bukak secara penuh lagi. Sambil tolong urut isteri dengan Minyak Herba Asmak, bantu isteri buang angin dalam badan dengan Madu Halia Bentong. Suami pun boleh nak minum juga. Sharing is caring, menyemarakkan lagi api cinta kita berdua gitoh!



Isteri yang breastfeed kadang stress + penat nak tengok baby dengan anak-anak yang lain, boleh impak production susu. Sistem dalam badan perempuan ni complex wahai para suami. Yang nak disusukan pun anak kalian juga kan para suami yang budiman. Isteri mesti seronok bila dapat minum bancuhan Madu Kurma Merah buat bantu tambah susu badan si isteri. Anak pun cukup kenyang susu maknya meriah.



Bonus pulak tu beli Kombo Madu Asmak dengan Minyak Herba Asmak untuk promosi bulan Julai ni dapat free Krimer Susu Potonguler. Bolehlah bila suami balik kerja nanti, isteri bancuhkan air teh, air kopi sihat tanpa gula putih.



Kan sweet sama-sama memberi dan menerima? Tak sempat nak belek-belek madu yang 2,3 4 10 yang lagi satu tu. Hihihi..



Meh tengok promosi bulan ni. Berminat roger Kak Ayu laju laju eh ๐Ÿ˜˜




0135819100 Rabiahtun

Setia si Hitam

Assalamualaikum



Dari seawal umur 2 hari lagi SiHitam ni dah ade dengan saya. Emak saya pakaikan pada saya setiap hari, setiap kali lepas mandi, setiap kali salin pampers.

.

Bukan sebab saya ada Batuk atau Selesema atau Kahak atau Asma ye. Tapi Emak memang wajib sapukan pada saya setiap hari sebab Emak kata Mencegah lebih baik dari Merawat.

.

Ohh ye. Saya pernah ada masalah susah nak Membuang @ Berak. Emak paling susah hati bila sehari atau  2 hari saya tak Membuang. Perkara yg Emak akan buat ialah Sapu Minyak Herba Asmak ni sekerap mungkin dan buat urutan ILoveU. InShaAllah saya akan membuang lepas tu. Sekarang masalah saya tu dah selesai sebab Emak tak pernah putus asa sapu setiap hari sambil berdoa biar saya boleh Membuang dengan mudah.

.

Kalau saya jatuh, pasti ada tempat yang Luka Berdarah atau Benjol sana sini. Tapi saya tak risau sebab saya tau Emak pasti capai SiHitam ni dan cepat2 sapu kat bahagian mana yang Luka atau Benjol. Perkara yang sama jugak Emak akan buat bila terjadi pada Abang2 saya.

.

Mujur ada Minyak Herba Asmak. Segala nya dapat diatasi hanya dengan sapuan Minyak Herba Asmak. Setiap Sapuan Amat Bermakna giteww ๐Ÿ‘๐Ÿ˜.

MinyakHerbaAsmak

Mham 10ml : rm19
Mham 30ml : rm39
Mham 50ml : rm55
๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my
๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my
๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my


0135819100 Cikgu Basariah

Bantu hilang kahak

Pergi C O D masa Isnin baru ni. Pagi ni dapat feedback.



“Alhamdulillah. Semalam saya sapu 3-4 jam sekali. Malam tidur, anak b a t u k sebelum tu, malam tadi tak b a t u kโ€ฆ Dia sendiri cakap Irfan tak ada b a t u k2.” – Puan Lina, Gombak.



Tak ada ajaib pun m i n y a k  a s m a k. Yang menyembuhkan Allah. Tapi usaha kita untuk buat sapuan konsisten tu penting.



Takkan kita nak biar setiap malam anak b a t u k, tidur tak lena, asyik terjaga-jaga tengah malam kan? Kalau yang baby lagi kesian , dengan meragamnya. Ni sekolah nak bukak, anak-anak dah lama cuti, at least boleh elak dari MC lagi bila ikhtiar sapu dengan m i n y a k  a s m a k ni.



Mham 10ml : rm19

Mham 30ml : rm39

Mham 50ml : rm55





๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my



๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my





๐Ÿ“ฒhttps://BantuSayaBuangKahak.wasap.my


0135819100 Cikgu Basariah

Sabun magik!

Assalamualaikum



TANGAN BAU KARI!



Sedapnya dapat makan nasi kandaq. Kena dengan kari kepala ikan pergh terangkat la kan.



Tapi yang tak bestnya, lepas makan, dia punya bau kari tu melekat je kat tangan. Menghantui sampai nak buat kerja pon tak tenang.



Satu lagi sambal belacan. Makan punyalah sedap tapi bau dia melekat kat tangan tu memang tak boleh blah la. Cuci pakai sabun pon kadang ada lagi bau tu.



Alhamdulillah sekarang cikgu tak perlu risau lagi. Tak malu dahla masuk kelas atau buat kerja tangan berbau kari ke bau sambal ke.



Sabun pencuci tangan keluaran Asmak ni boleh hilangkan kesan minyak dan bau akibat makanan dengan cepat. Tangan akan berbau haruman lemon segar dan lebih lembut tau. Dahla antibakteria plak tu. Ofkos la bakteria lari bila guna ni.



Sekolah dah nak mula kan? Elok juga bekalkan anak dengan sabun ni. Nanti kalau dia ke tandas ke, tak perlu nak kongsi sabun dengan orang lain. Ada versi poket juga tau uolls ๐Ÿ˜˜

Handwash antibacteri dari Asmak memang terbaik!



Untuk pertanyaan, pembelian dan info lengkap produk sila hubungi:

0135819100 Cikgu Basariah

Rahsia bibir kekal segar

Assalamualaikum



Alhamdulillah, ramai yang bagi feedback positif tentang Kaisa Lipbalm ni.



Bibir jadi lembap dan tampak cantik semulajadi. Patutlah best Kaisa Lipbalm ni. Rupanya ada Vitamin C dan Minyak Kelapa Dara yang dapat merawat bibir kering dan menggelupas.



Bukan tu jerr, lipbalm Kaisa ni jugak dapat merapikan dan melembapkan bibir 24 jam. So, duduk kat rumah tu pon boleh je pakai lipbalm ni. Lagi cik abang sayang nanti. Muaah muahh gitchewwwโ€ฆaawwww..



Bibir yang lebam gelap bertukar kepada pink serta-merta tau. Tekstur dia pulak lembut dan meluncur dengan lancar bila dipakai. Calit tak sampai 10 saat dah siap. Kesan pink yang tahan lama menampakkan bibir basah dan licin. So takdela nampak pucat macam zombie je.



Uolls tak perlu risau sebab Kaisa Lipbalm ni mesra wudhu dan tiada bahan berbahaya. Gunakan tanpa was-was!



Jom tengok apa kata pelanggan kami ๐Ÿ‘‡๐Ÿพ

Berjam-jam pakai pon bibir masih nampak segar dan licin



Untuk pertanyaan dan info lanjut produk, sila hubungi:

0135819100 Cikgu Basariah

Simptom resdung

Anda mungkin menghidap resdung tanpa disedari!

Sila baca info ini~

Kebiasaannya, penghidap penyakit resdung mempunyai masalah seperti kerap bersin, dengkuran yang kronik, batuk, gatal-gatal hidung, mata, telinga dan muka, tidak sedap badan, letih dan berasa sakit kepala, manakala pada tahap yang kronik, penyakit resdung boleh memberi kesan kepada telinga sehingga menyebabkan seseorang itu pekak malah boleh menghilangkan deria bau.

Apa yang lebih menakutkan, jika dibiarkan tanpa sebarang rawatan, resdung sebenarnya boleh mengundang maut akibat masalah komplikasi pada otak.

Tanda-Tanda Penghidap Resdung:

โ˜…Hidung tersumbat dan berbau busuk

โ˜…Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung

โ˜…Hidung kerap berair walaupun tidak selsema

โ˜…Kerap bersin terutama di waktu pagi

โ˜…Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata

โ˜…Sakit tekak secara berpanjangan serta berulang

โ˜…Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan

โ˜…Kerap sakit kepala

Tanda-tanda diatas muncul secara berulang terutama di waktu pagi, cuaca sejuk, tempat berhabuk, selepas mengambil makanan laut, belacan, budu, cencalok dan sebagainya.

Sekiranya anda mempunyai tanda-tanda tersebut, kebarangkalian anda mempunyai penyakit resdung dan jika dibiar berlarutan, masalah resdung boleh menyebabkan kecacatan, sehingga memerlukan rawatan pembedahan yang mana kosnya lebih tinggi.

AsmakHerbs #SolusiResdung

Bebas resdung selepas 2 hari?

โINI CARA PUAN HAJAR HILANG #RESDUNG SELEPAS 2 HARI DENGAN ASMAK HERBS โž
.
.

SEBELUM GUNA ASMAK HERBS,

.
Puan Hajar dulu ada masalah RESDUNG KRONIK. Nak KOPEK BAWANG pun kadang-kadang jadi MASALAH.
.
Dah jadi rutin untuk BERSIN AWAL PAGI. Serius. SANGAT MALU bila orang perasan kita BERHINGUS pagi-pagi.
.
Ubatโ“ Dah macam-macam ubat dah Puan Hajar telan. Tapi tak menjadi. Mungkin TAK SERASI.
.

SELEPAS GUNA ASMAK HERBS,

.
Alhamdulillah. Cuba #AsmakHerbs, 2 hari guna sahaja dah SEMBUH. Terkejut! Bangun PAGI โŒ BERSIN.
.
MUKA pun dah โŒ GATAL. Mood STABIL & makin HAPPY. Puan Hajar bertambah YAKIN dengan DIRI beliau.
.
Sehingga sekarang, Puan Hajar masih jadi PENGGUNA SETIA produk ASMAK HERBS๐Ÿ‘
.
.
โINSYAALLAH, PENYAKIT RESDUNG & ALAHAN ANDA BOLEH SEMBUH DENGAN ASMAK HERBSโž
.
.
KENAPA RAMAI PENGGUNA PUAS HATI DENGAN ASMAK HERBS?
.
๐Ÿ‘ CEPAT BERKESAN. Resdung lega SEAWAL 3-14 hari.
๐Ÿ‘ MURAH. Harga paling BERBALOI di pasaran.
๐Ÿ‘ MUDAH GUNA. 2 pil pagi, 2 pil malam. SENANG kan ๐Ÿ˜˜
๐Ÿ‘ BILA PERLU. Dah lega, hanya AMBIL BILA PERLU.
๐Ÿ‘ TIADA BAHAN KIMIA. ๐Ÿ’ฏ% herba. SELAMAT.
.
.
ANDA SERIUS NAK LEGAKAN RESDUNG DALAM 3-14 HARI DARI SEKARANG โ—

.
Kami ada SPECIAL GIFT untuk 10 orang TERPANTAS yang hubungi kami sekarang.
.
WAJIB klik link nie kalau nak dapatkan #AsmakHerbs ๐Ÿ‘‡

www.wasap.my/60135819100/AsmakHerbs
.
.
P.s- Anda LAYAK untuk KEHIDUPAN yang LEBIH BAIK tanpa RESDUNG. BEST kan ๐Ÿ˜˜
.

ASMAKHERBS