Asfa food – Tart Nenas Klasik

KAT MANA YANG SEDAPNYA TART NENAS? 🤔

Dulu suka buat #tart nenas ni.Memang buat sendiri inti dia sampailah ke proses membakar tu.Puas hati.Sebab mewah dengan butter premium dan rasa nenas yang asli.

Bila dah semakin berumur tak ada masa.Main beli je.Tapi susahnya nak jumpa yang berkenan dengan lidah.Ada je yang tak kena.Inti sedap,tart tak sedap.Tart sedap inti tak sedap.

Sampailah bila rasa sendiri Tart Nenas Klasik by #Asfa Delight ni,barulah terasa macam makan tart nenas buatan sendiri dulu.Pergh.Sedap betul tart dia,mana taknya diperbuat dari butter premium,bukan yang murah punya.

Inti nenas dia tu macam tengah makan buah nenas betul-betul.Sedap bak hang!

Mai la rasa dulu.Dah makan sekali,susah nak berhenti.😆

Nak beli kena lebih,nanti menyesal.Mai PM laju-laju

Klik link ni 😁👇

www.wasap.my/60135819100/tartnenasKlasik