GEGATA, DEMAM CAMPAK, ALEGIC HABUK dan CARPET

GEGATA, DEMAM CAMPAK, ALEGIC HABUK dan CARPET

Penyakit yang tak diundang dan kadang2 tiba2 jer berlaku. Berlaku pula pada anak kecil pasti resah gelisah apa ikhtiar yang paling cepat bila terjadi kan?

Pg raya aidil adha haritu anak buah akak kena gatal2 area muka dia.tetiba je kena lepas baring2 atas carpet.habis merah2 muka dan mata dia.dah sapu 2  3 benda masih xjd juga…tetiba akak teringat kat bedak asmak dan akak terus ambek sapu kt muka dia,dgn izin allah dlm 1/2 jam elok muka anak buah akak dah xde merah2 dan bengkak2 lg….ibu ayah dia pn cancel nk bwk g klinik 😂😂 – Testimoni dari Kak faizah,lenggeng.

Alhamdulillah kak,anak jiran yg guna bedak asmak akak tu dah pulih cam biase..mlm td sapu pagi dah hilang semua biji2 gegate tu – Testimoni dari Yong beranang.

Alhamdulillah ikhtiar pantas bila ada Bedak Asmak kat rumah, sapu2 selesai masalah.

Wajib selepas ni stanby kat rumah tau.

Lagi pun bedak tak ada expired kalau kering boleh tambah air mineral.

Nak stanby?  Cepat2 wasap  www.wasap.my/60135819100

Ready stok COD Teluk Intan dan kawasan sekitar.

POS seluruh Malaysia

0135819100 Cikgu Basariah

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.