Kisah Benar – Asmak Herbs

Kisah Benar – Asmak Herbs

 

“Ayu, akak nak cubalah ubat resdung yang Ayu juai. Anak akak tu rasanya resdung teruk. Selalu je selesema dan bersin-bersin. Mana tau serasi ubat Ayu tu”, Kak Mizah menyuarakan hasratnya kepadaku pada suatu hari.

Ujar Kak Mizah lagi, dia dah letih asyik makan ubat selesema. Risau pula kesan sampingan akibat selalu bergantung ubatan tersebut. Yelah kan, zaman sekarang ni makin banyak penyakit pelik-pelik yang muncul.

Kak Mizah kesian sungguh dengan anak terunanya itu. Sukar nak belajar dan fokus dalam kelas kerana kerap selesema. Hidung dan mata jadi merah dan berair saja. Pasti tersiksa menanggungnya.

Ku serahkan botol plastik berpelekat hijau itu kepada Kak Mizah sambil memberi panduan cara pengambilan ubatan herba ini. Semoga serasilah ubat ini dengan anak Kak Mizah tu. Kak Mizah semakin yakin nak mencuba ubat ini selepas mendapat tahu ubat ini berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. Maknanya, tiadalah bahan terlarang dalam ramuan ubatan herba ini.

Seminggu kemudian, ku temui Kak Mizah dibilik kerjanya. Wajahnya kali ini berseri-seri dan tidak sugul lagi seperti kali terakhir aku bertemunya.

“Ayu!” Sapanya dengan girang.

“Bagusla ubat yang Ayu jual tu. Akak bagi anak akak makan sekali je, selesema dia terus ‘stop’. Dah tak de bersin-bersin lagi. Akak hari tu selesema, akak makan ubat ni pon cepat elok. Akak sukalah ubat ni. Terima kasih kenalkan akak dengan ubat ni tau. Lega sangat hati akak sekarang ni”.

“Alhamdulillah kak. Syukur saya ubat ni serasi dengan akak sekeluarga. Semoga akak sekeluarga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik. Saya tumpang gembira kak”.

Berbunga-bunga rasa hati apabila dapat membantu pelanggan menyelesaikan masalah yang dihadapi.

Berniaga ni bukan semata-mata untung yang dicari. Dapat membantu insan di luar sana ke arah kehidupan yang lebih baik itulah matlamat utama kami.

Resdung? Bukan lagi masalah dengan adanya Asmak Herbs. Kita berikhtiar, Allah jua yang menyembuhkannya 😄

#Asmak4u057
#KisahBenar
#AsmakEveryday
#AsmakPerak
#AsmakHerbs
#penawarResdungMujarab

 

0135819100 Cikgu Basariah

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.