Mata bengkak!

Mata bengkak!

Balik sekolah tadi masa amik Nurin perasan mata dia bengkak merah. Kalut mama tanya pengasuh. Rupa-rupanya Nurin kena gigit semut agaknya masa tidur. Punya susah hati mama sebab nak sentuh pon dia tak bagi. Pedih katanya.

Sampai je rumah, terus mama sapu Bedak Callovera ni kat kelopak mata dia dan sekitar mata kawasan yang bengkak tu. Lepas maghrib tengok dah surut dah bengkak. Dia dah tak sakit dah.

Alhamdulillah. Asbab kebaikan tanah liat putih, dengan campuran calamine dan aloe vera ni, cepat sembuh bengkak kat mata Nurin ni.

KisahBenar #BedakCallovera #BedakAsmak #KakAyuAsmak #AsmakPerak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.