Minyak Asmak tak berkesan!

Minyak Asmak tak berkesan!

Assalamualaikum



Minyak Herba Asmak ni kalau beli je, tapi malas nak sapu kat anak, sayang nak guna, memang langsung tak de kebaikan tau. Lepas tu complain kata produk tak berkesan. Orang lain guna elok je, berkali-kali repeat order.



Awak yang malas nak sapu kat anak, macam mana anak nak cepat sihat?



Dah la anak batuk selsema teruk baru awak nak cari Minyak Herba Asmak ni. Memang lah ambik masa nak sembuh sebab benda dah melarat.



Kalau nak cepat sembuh time nampak anak dah tunjuk tanda-tanda nak selsema tu cepat-cepat sapu sekerap yang mungkin. InsyaAllah tak melarat selsema tu.





Cikgu ni bukan marah sayang-sayang ye. Nasihat..😁







0135819100 Cikgu Basariah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.