Minyak Herba Asmak bantu baby bebas kahak

Nak tanya, ada ke mommys yang tak geram dengar anak bernafas bunyi kahak. Geram je nak kluarkan kahak tu kan.
.
Time anak tido dengar berdengkur, geram je rasa sebab tau anak tak selesa nak tidur angkara kahak tu.
.
Sebab tu mommys2 suka guna Minyak Herba Asmak, bila sapu tu, kahak mencair , then bila anak terbatuk-batuk, kita pon bantu dengan tepukan percussion, barula kahak tu dapat keluar kan. Puas hati rasanya tengok kahak selambak keluar.
.
Jangan simpan kahak lama-lama ye. Bahaya sangat.
.
Terus sapu Minyak Herba Asmak a.k.a Minyak Habatussauda ni. Bantu kahak mencair dan mudahkan kahak tu keluar.
.
Dah ada stok ke belum? Meh wasap Kak Ayu ye.
www.wasap.my/60135819100/herbaasmak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.