Apa uniknya Minyak Asmak ni?

KENAPA MINYAK HERBA ASMAK UNIK??

Jemput baca ni dulu k..😉

1- Bahan-bahan yang digunakan dalam Minyak Herba Asmak adalah premium dan berkualiti

2- Proses membuatnya pun rumit dan mengambil masa yang lama dan perlu dipantau rapi

3- Tekstur dan baunya memang tidak sama dengan mana-mana minyak di pasaran

4- Keberkesanannya lebih cepat

5- Mempunyai ratusan ribu testimoni dan feedback

6- Satu-satunya produk dalam bentuk minyak yang paling dikenali di Malaysia dan viral

7- Minyak Herba Asmak membuatkan ramai ibu bapa tidur lena setiap malam.

8- Lebih ramai yang sihat dan cergas dan kebahagiaan hidup bertambah dengan Minyak Herba Asmak

9- Ia memberikan anak, pasangan, dan ibu bapa anda senyuman.

Mahalkah Minyak Herba Asmak demi hidup yang lebih bermakna? ❤

#MinyakHerbaAsmak menjadi pilihan ibu-ibu yang mahukan hanya yang terbaik buat anak mereka,pilihan anak untuk ibubapa mereka dan pilihan buat insan yang tersayang.❤

Salam Isnin 😃

Ayuh baiki cara berfikir dan bertindak kita. Asyik sinis je, sampai bila nak berjaya kan? 😃

Jom kenali Bedak Callovera

Ha, ni Kak Ayu nak perkenalkan korang dengan tekstur bedak Callovera ni. Dia pekat tapi dalam bentuk cecair tau. Cuba tengok gambar ni Kak Ayu demo apabila dipakai kat kulit waktu basah dan apa jadi bila kering 😁

Kalau korang perhatikan gambar bawah sekali tadi, Bedak Callovera ni dia tak berdebu bila dah kering. So, selesa sangat kalau nak dipakai di muka dan badan. Baby pon boleh guna.

Mutiara Kata

Setiap kali berasa lelah, setiap kali itu rasa ingin berhenti. Rasa segala yang dilakukan umpama sia-sia. Setiap kali perasaan itu datang, ingatkan diri semula kenapa aku bermula.

Hidup di dunia ini tak lama. Segala kesusahan, penderitaan yang dialami, pastu akan ada ganjaran menanti di kemudian hari. Teruskan melangkah, berusaha dan berdoa kepada Illahi semoga segala yang dilakukan diberkati.