PENAWAR SEMBELIT!!!!

PENAWAR SEMBELIT!!!!

Anak, kalau dua tiga hari tak membuang , boleh tak senang duduk kan. Mudah meragam, dan perutnya pun jadi kembung kerana banyak angin. Kesian, ibu pun jadi risau. Dulu, bukan baby Ain jer yang 6,7 hari tak berak.

Ain pun dah jadi lain macam sebab tak boleh membuang. Memang betul pun trauma ibu lepas bersalin orang kata. Sembelit, susah sangat nak membuang. Perut dah sakit memulas. Alih2, trylah sapu minyak herba asmak. Alhamdulillah berkesan. Tak lama lepas tu boleh dah ke tandas.

Minyak herba asmak ni bukan sahaja untuk melegakan batuk dan selsema.Iktihar untuk orang sembelit pun boleh. Lepas sapu ke perut. Tak lama kentut pun terburu- buru keluar, tak dan apa- apa kita pun rasa meluru nak ke tandas. Kalo baby tu, memang selambak dah kat pamper tu.

Almaklum 5,6 hari tak berak.Usah tunggu lagi untuk berubah ke arah kesihatan lebih baik. Takkan tunggu sakit baru nak sedia? Dapatkan minyak herba asmak sebotol. Rugi tak cuba.

📲https://SayaBantuBuangKahak.wassap.my

📲https://SayaBantuBuangKahak.wassap.my

📲https://SayaBantuBuangKahak.wassap.my

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.