Pensanitasi Tangan

Dah macam keperluan sebenarnya pensanitasi tangan ni. Walau kita bebas Covid19 sekalipun tetap kena cakna tentang keselamatan, kebersihan dan kesihatan.

Ketika ke gedung beli belah, pasar atau tempat awam, setiap yang kita pegang tu walau nampak bersih dan ada petugas yang selalu cuci, jangan ingat tiada kuman yang masih melekat yer.

Langkah berjaga-jaga kena jadikan rutin pemakaian pensanitasi tangan ke mana sahaja kita pergi. Kecuali kat rumah ok lah kan, sebab mudah nak cuci tangan. Tapi kalau keluar mustahil nak selalu cari tandas nak cuci tangan. Sabun pencuci tangan pon susah kan nak dapatkan yang ada anti bakteria pada saiz yang sesuai.

Asmak memahami kesusahan kita tu, sebab tu dua produk istimewa ini dikeluarkan sempena PKP ini iaitu Pensanitasi Tangan dengan haruman rose dan Sabun Cuci Tangan Antibakteria dengan haruman lemon.

Ada kombo juga untuk lebih penjimatan. Jom dapatkan segera! Lihat foto ya😄

🐾Jadikan pensanitasi tangan sebagai keperluan harian ketika keluar rumah dan sabun pencuci tangan untuk kegunaan di luar dan di dalam rumah🐾

Pm/wa ke 0135819100 atau terus klik www.wasap.my/60135819100/kombo+hs+dan+hw+asmak

PensanitasiTanganAsmak

SabunCuciTanganAntiBakteria

KekalDiRumah #KekalSelamatDanSihat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.