PROMOSI MINYAK

PROMOSI MINYAK

PROMO JIMAT ASMAK! 📣📣📣

Kenapa hangpa kena cuba minyak ni? 👇👇👇

☘️MINYAK TIDAK PANAS☘️
Minyaknya tidak terlalu panas dan tidak terlalu sejuk. Sangat mesra pada bayi.

☘️MINYAK BERBAU WANGI☘️
Tidak berbau seperti minyak angin biasa. Orang sekeliling pun lebih selesa.

☘️TEKSTUR MINYAK YANG TIDAK MELEKIT☘️
Bila sapu kat badan terasa ringan je. Tak ada tekstur melekit pada kulit.

☘️MINYAK MUDAH MERESAP☘️
Selepas disapu tu memang tak terasa dah kulit ni ada sapu minyak sebab cepat menyerap.

☘️MUDAH DIBAWA TRAVEL☘️
Pilihan kandungan minyak serendah 5ml menjadikan minyak asmak mudah diselit ke dalam beg untuk travel ke mana sahaja!

Haaaaa sebab tu laaa dalam #PROMOSIHARIRAYA #PROMOJIMATRAYA #PROMOJIMATASMAK ni ada set yang mesti terselit minyak herba asmak sekali. 😍

Next week dah raya kenalah standby kan? Susah tau HQ nak bagi promo gini. Hari lain tak tau lagi nak dapat bila 🤠

📲==>http://60135819100asmak.wasap.my/
📲==>http://60135819100asmak.wasap.my/
📲==>http://60135819100asmak.wasap.my

Asmak #WeAreFamily

AnakSihatHatiTenang #GoNaturalForABetterLife #AsmakPerak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.