Rahsia bibir kekal segar

Rahsia bibir kekal segar

Assalamualaikum



Alhamdulillah, ramai yang bagi feedback positif tentang Kaisa Lipbalm ni.



Bibir jadi lembap dan tampak cantik semulajadi. Patutlah best Kaisa Lipbalm ni. Rupanya ada Vitamin C dan Minyak Kelapa Dara yang dapat merawat bibir kering dan menggelupas.



Bukan tu jerr, lipbalm Kaisa ni jugak dapat merapikan dan melembapkan bibir 24 jam. So, duduk kat rumah tu pon boleh je pakai lipbalm ni. Lagi cik abang sayang nanti. Muaah muahh gitchewww…aawwww..



Bibir yang lebam gelap bertukar kepada pink serta-merta tau. Tekstur dia pulak lembut dan meluncur dengan lancar bila dipakai. Calit tak sampai 10 saat dah siap. Kesan pink yang tahan lama menampakkan bibir basah dan licin. So takdela nampak pucat macam zombie je.



Uolls tak perlu risau sebab Kaisa Lipbalm ni mesra wudhu dan tiada bahan berbahaya. Gunakan tanpa was-was!



Jom tengok apa kata pelanggan kami 👇🏾

Berjam-jam pakai pon bibir masih nampak segar dan licin



Untuk pertanyaan dan info lanjut produk, sila hubungi:

0135819100 Cikgu Basariah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.