Sabun magik!

Sabun magik!

Assalamualaikum



TANGAN BAU KARI!



Sedapnya dapat makan nasi kandaq. Kena dengan kari kepala ikan pergh terangkat la kan.



Tapi yang tak bestnya, lepas makan, dia punya bau kari tu melekat je kat tangan. Menghantui sampai nak buat kerja pon tak tenang.



Satu lagi sambal belacan. Makan punyalah sedap tapi bau dia melekat kat tangan tu memang tak boleh blah la. Cuci pakai sabun pon kadang ada lagi bau tu.



Alhamdulillah sekarang cikgu tak perlu risau lagi. Tak malu dahla masuk kelas atau buat kerja tangan berbau kari ke bau sambal ke.



Sabun pencuci tangan keluaran Asmak ni boleh hilangkan kesan minyak dan bau akibat makanan dengan cepat. Tangan akan berbau haruman lemon segar dan lebih lembut tau. Dahla antibakteria plak tu. Ofkos la bakteria lari bila guna ni.



Sekolah dah nak mula kan? Elok juga bekalkan anak dengan sabun ni. Nanti kalau dia ke tandas ke, tak perlu nak kongsi sabun dengan orang lain. Ada versi poket juga tau uolls 😘

Handwash antibacteri dari Asmak memang terbaik!



Untuk pertanyaan, pembelian dan info lengkap produk sila hubungi:

0135819100 Cikgu Basariah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.