SUSAH BILA DAH TERJEBAK NI!

Kak Ayu pernah juai macam-macam produk sebelum ni. Asal boleh untung mesti nak jual. Untung seposen dua posen pon sanggup jual tau.

Tapi kebanyakannya tak bertahan. Dengan Asmak ni dah nak masuk tahun kelima dan semakin berkembang.

Dari modal rm270 dah jadi lebih rm12k sebulan. Macam tak percaya pon ada yang Kak Ayu boleh pergi sejauh ni.

Orang kata kerja kerajaan ni senang. Duit ada je. Memangla ada duit, tapi belum sampai gaji seterusnya dah termenung.

10 tahun lepas Kak Ayu dan suami beli rumah kat Kedah tapi tak boleh duduk sebab keja kat Perak. Sanggup ikat perut bulan-bulan time gaji masuk lambat. Yela, duit gaji kena potong bayar rumah je dah berapa. Belum lagi dengan ansuran keta, bayar pengasuh dan taska anak, insuran nyawa kami anak beranak je pon dah lebih rm1k bulan-bulan.

Makin bertambah tahun, anak bertambah. Perbelanjaan pon makin bertambah. Sewa rumah pon makin naik. Nak tak nak kena beli juga rumah lagi sebuah kat Perak ni sebab tak tahan asyik kena pindah je. Terfikir juga masa beli tu, mampu ke tak mampu ni? Ada ke duit yang tinggal untuk kami makan pada hujung bulan? Kuatkan semangat, beli juga demi keselesaan keluarga.

Rezeki dengan Asmak tak putus-putus. Setiap bulan mampu selesaikan semua bayaran ni siap ada lagi duit lebih untuk menabung.
Boleh bagi duit kat mak ayah di kampung. Boleh sedekah pada lebih ramai orang. Boleh bawa anak bercuti beberapa kali setahun ke merata tempat. Duit tak nazak dah macam dulu. Nak shopping pon tak perlu tunggu time gaji dah. Syukur sangat jumpa bisnes ni.

Tipulah kata mudah. Kalau tak usaha, takkan sampai tahap macam ni. Dengan izin Allah, sokongan keluarga dan bantuan serta ilmu berterusan dari Hq Asmak, Kak Ayu terus bertahan dengan Asmak ni malahan jualan semakin meningkat dari tahun ke tahun. 2019 ni tak sangka dapat restok produk melebihi rm120k.

Kejayaan ini bukan kejayaan Kak Ayu seorang malahan hasil kerja keras kami satu team dalam Asmak. Tahniah Team The Spartans khususnya. Terima kasih juga buat semua pelanggan atas kepercayaan kalian dengan Kak Ayu. Suka sangat bila dapat whatapps dan feedback kesihatan bertambah baik selepas guna produk Asmak ni. Alhamdulillah 😭

Tahun 2020 ni Kak Ayu berazam nak capai lebih kejayaan lagi dan bantu seramai mungkin berjaya dalam bisnes Asmak ni. Seronok bila ramai agen team Kak Ayu dapat keluar dari masalah kewangan dan beroleh kehidupan lebih baik asbab fokus berbisnes dengan Asmak. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih kan? 😀

Jom sembang tentang bisnes Asmak ni. Mungkin inilah bisnes yang korang cari selama ni 😘

Pm/call/whatapps 0135819100

#MyStory #StokisPremiumPerak

#TheSpartans #ExcellentTogether #AsmakByMhamsb #WeAreFamily

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.