Susu pekat manis selamat untuk pesakit diabetes

Susahnya nak cari makanan dan minuman yang manis tapi sihat. Kan seronok kalau dapat nikmati kemanisan tanpa risau terlebih gula dalam badan?

Kak Ayu faham derita yang ditanggung pesakit kencing manis. Anda pening kepala fikir macamana nak avoid gula sampaikan terpaksa makan makanan yang tawar dan membosankan. Akhirnya sampai suatu masa tu, anda tak tertahan lagi dan give up serta main bedal je apa yang melintas depan mata. Lepas jumpa doktor, kena ceramah, balik rumah insaf berpantang balik kejap tapi tak lama lepas tu ke laut balik.

Bayangkan kalau anda terus-terusan menipu diri anda, makan je tanpa hirau berapa banyak pengambilan gula putih dalam diet harian anda, akhirnya badan anda tak mampu nak proses gula tu. Buah pinggang anda mula rosak, bahagian badan anda ada yang mula tak terima lagi ubat. Kalau ada luka, luka tu melarat sehingga ada bahagian rosak dan perlu dibuang. Ngeri kan?

Menyedari hakikat ini, Kak Ayu decide jual stevia sejak 2014 dan kini terbaru ada susu pekat manis #Potonguler. Susu ni dapat bantu anda hilangkan ketagihan terhadap kemanisan gula putih ni. Anda dapat nikmati kemanisan tanpa perlu risau lagi.

Apa kata pengguna?

‘Dah lama saya cari susu pekat manis tanpa gula ni. Boleh je buat sendiri guna stevia tapi renyah. Mujur jumpa susu #Potonguler ni. Bolehla saya hadiah kat ayah yang ada kencing manis di kampung. Dah tak risau ayah nak makan susu pekat lepas ni’
-Puan Azura, Perak-

‘Susu pekat manis ni cicah dengan roti pon sedap. Baru-baru ni saya hidangkan krimer coklat dengan nenas kat anak saya. Pulun dia makan. Sedap betul’
-Puan Zue, Selangor-

‘Dah lama teringin kopi susu. Sebab saya on diet, mampu tengok je la. Tapi sejak ada susu pekat ni, tercapai hasrat saya minum kopi susu ni. Memang sedap!’
-Puan Syarifah, Perak-

Usah tunggu lagi untuk berubah ke arah gaya hidup lebih sihat. Takkan tunggu sakit baru nak mula? Jom buat pembelian sekarang untuk dapatkan tawaran hebat. Beli lebih, jimat lebih.

Bertindak segera. Hubungi 0135819100 atau klik sahaja link ini untuk tempahan👇🏾
www.wasap.my/60135819100/nak+potonguler

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.