Tips sapuan minyak herba asmak untuk masalah ekzema

Tips sapuan minyak herba asmak untuk masalah ekzema

Assalamualaikum

Ramai yang bertanyakan kepada cikgu, bagaimana cara sapuan yang betul bagi orang yang menghidapi masalah ekzema?

Silakan baca sehingga habis dan semoga dapat membantu buat yang berkaitan 😀

BAGI MASALAH EKZEMA

👉 TIPS PENYAPUAN MINYAK HERBA ASMAK YANG SAYA AMALKAN

👍Setiap pagi

👍Selepas solat zohor

👍Selepas solat asar

👍Selepas solat maghrib

👍Sebelum masuk tidur

👉Sapu Minyak Herba Asmak ke tempat yang ada ekzema… pastikan sapuan  tu macam mengoles manja kat tempat ekzema tu dengan kasih sayang lah  kan…..ulang 3 atau 4 kali, sehingga rasa minyak tu dah betul-betul meresap  dalam lapisan kulit kita.

👉Pastikan tempat yang kita nak sapu tu, betul-betul kering dan bebas dari bahan-bahan lain.

🙇Buatlah macam tu berulang kali mengikut masa yang kamu rasa teringat ke sekiranya tak dapat nak ikut 5 waktu tu….

🙇Boleh je guna pagi…tengah hari dan sebelum tidur malam tetapi, kekerapan penyapuan memainkan peranan untuk melegakan akzema.

Selamat Mencuba…

Kita berusaha untuk berubat tapi ingat, kesembuhan adalah dengan izin Allah.

Dengan izin Allah, ekzema boleh pulih 😀

Mencari minyak herba asmak?

Hubungi:

0135819100 Cikgu Basariah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.