TUA-TUA PON MUNTAH KAHAK.

TUA-TUA PON MUNTAH KAHAK.

Biase kite dengar baby muntah kahak selepas sapu minyak Herba asmak kan tapi kali ni nenek pon muntah kahak selepas disapu minyak herba asmak.

Citenya macam ni, nenek ni, terkena batuk yang teruk sehingga terjadi ya kahak. Dah mcm2 ubat ikhtiar tapi masih tetap sama. Yang tak tahan mata asyik lalok je bile telan ubat batuk.

Selalu sangat lalok tak elok badan jadi penat, asyik nak tdo sahaja. Satu hari nenek batuk kuat sangat, kahak tersekat2 mmg tak selesa sgt.

Si anak pon sapu la minyak herba asmak yg beli kat si cucu kepada nenek ya, a langkah terkejut ya si anak bile si nenek batuk makin kuat.Sehingga muntah kahak

Alhamdulillah selepas muntah kahak terus elok batuk si neneknya. Dari kejadian hr tu, si anak pon bile minyak herba asmak extra di beri pada si nenek untuk stanby.

📲https://SayaBantuBuangKahak.wassap.com

📲https://SayaBantuBuangKahak.wassap.com

📲https://SayaBantuBuangKahak.wassap.com

Cod Teluk Intan

Pos Seluruh Malaysia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.